Тарашанська громада
Чернівецька область, Чернівецький район
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ОБҐРУНТУВАННЯ

Дата: 05.08.2024 16:52
Кількість переглядів: 66

Тарашанська сільська ради Чернівецького району Чернівецької області

ОБҐРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик закупівлі код ДК 021:2015 , розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(оприлюднюється на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами))

 

Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія: Тарашанська сільська ради Чернівецького району Чернівецької області, с.Тарашани, ід.код замовника 04418469, орган місцевого самоврядування.

Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі й частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Комплект Багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір з кольоровим друком) для НУШ 5-6класів за кодом ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

 

Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: ЗЦП ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-05-000345-a

Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020  № 275 із змінами.

Розмір бюджетного призначення: 168 300,00 грн.

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.

Детальний опис предмета закупівлі:

ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ

Назва предмета закупівлі

Комплект Багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір з кольоровим друком) для НУШ 5-6класів

Код ДК 021:2015

ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання

Назва товару  номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі

Комплект Багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір з кольоровим друком)  згідно з кодом ДК 30232150-0 - Струменеві принтери

Кількість поставки товару

16шт.

Місце поставки товару

  • 60430, Україна, Чернівецька область, с. Тарашани, вул. Березина, буд.6, (Тарашанська ЗОШ І-ІІІст) – 3шт.;
  • 60431, Україна, Чернівецька область , с. Привороки, вул.Шкільна, буд.17 (Привороцька ЗОШ І-ІІст.) – 3шт.;
  • 60432, Україна, Чернівецька область, с.Станівці, вул.Головна, буд.176 (Станівецький НВК) – 5шт.;
  • 60433, Україна, Чернівецька область с.Турятка вул.Головна, буд.27 (Турятський НВК) - 5шт.

Строк поставки товару

до 30 вересня  2024 року включно

Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі з огляду на специфіку предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства. Додаток 2 складений відповідно до вимог Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня  2020 року № 574.

Обґрунтування необхідності закупівлі даного виду товару — замовник здійснює закупівлю даного виду товару, оскільки вони за своїми якісними та технічними характеристиками найбільше відповідають потребам та вимогам замовника. 

 

№ з/п

Назва обладнання

Технічне завдання

Кількість

1

Комплект Багатофункціональних пристроїв (принтер-сканер-копір з кольоровим друком)  

Багатофункціональні пристрої :

Бренд :EPSON, технологія друку :струменевий,

тип друку:кольоровий, Швидкість друку, стор./хв.: від 33 до 33, Iнтерфейс мережевого підключення: немає, Iнтерфейс підключення USB -Так, Wi-Fi -Так, Автоматичний двосторонній друк - Ні, Система безперервної подачі чорнила (СБПЧ) - Так, Ємність лотку для подачі паперу-від 30 до 30, Ємність касети -від 100 до 100, Тип сканера-планшетний, Друк з мобільних пристроїв-Так, Друк із USB-накопичувача-Ні, Панель керування-Ні, Факс - Ні, Гарантійний термін - від 12 міс.

16

Кількість : 1 комплект (16 шт. БФП)

Строк поставки до 30 вересня 2024року за рахунок Постачальника.

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється в розмірі 100 % упродовж 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на адресу Замовника на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару. Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь